nefisesevik bebeğinizin gazı var malesef.. düzenli olarak her beslenmeden sonra gazını çıkartın ki bağırsaklara inip sancı yapmasın uykusunda bile olsa çıkarın.. düzenli masaj yapın sancısı olsada olmasada yapın. Birde gaz damlası kullanabilirsiniz. Biz nurse harveys kullandık bebeğime iyi gelmişti. Şöylede bir şey var her damla her bebeğede iyi gelmiyor ❤️ Birde siz gaz yapan şeyleri yememeniz lazım ki onada gaz olmasın❤️