Arkadaşlar bebeğim 6 aylık olacak haftaya inşallah, dün test yaptım iki tane pozitif diyor. Bebeğim çok küçük olduğu için panik oldum, uyutma ve emzirme açısından. Mesela kızım 1 yaş 2 aylık olacak onu tek uykuya yatırıcam diyelim diğer bebek nolacak vs. Annem kardeşlerim çalışıyor, kayınvalide ile anlaşamıyoruz istemiyorum kendisini. Sizce yardımcı abla tarzı bir şey mi tutmalıyım?