HHatice Kızlar , dyson airstrait kullanıyorum saçlarım çok kabarık ve dalgalı işden dolayı hergün kullanmak durumundayım ama saçlarımın ucunu çok kırdı maalesef ben çok memnun kalmadım siz memnun musunuz?
Kubosss HHatice ben bir aydır kullanıyorum gayet memnunum aksine hiç kırma kopma yapmadı düzleştiriciyle çok kopuyodu mesela..
BENOYLEUYGUNGORDUMM HHatice ben aşırı memnunum. Normalde düzleştirici kullanamam. Ya elimi yakarım yada kolum ağrır sıkılırım. Ama dyson başka o kadar konforlu geliyor ki bana 10 dk saçlarımı dümdüz yapıyor ve hiç zarar da vermedi saçlarıma ben saçlarımı düzleştirdikten sonra yağlıyorum ondan mı acaba
ayisit HHatice ısı koruyucu, saç yağı vs kullanıyor musunuz? Ben 2 aydır hemen hemen her gün kullanıyorum saçlarım kırılmadı ısıdan yanmadı. Çok yüksek ısıda kullanıyor olabilirsiniz. Eğer kullanmıyorsanız mutlaka ısı koruyucu kullanın.
ayisit HHatice morfose milk therapy kullanıyorum. Hem köpüğünü hem ısı koruyucusunu bir de bioxcin argan yağı kullanıyorum saç uçlarına. Kırığı en aza indiriyorum