
Kızlar kolonoskopi ve endoskopiye girmiştim. Raporlar çıkmış fakat endoskopi de biyopsi alındığı için rapor çıkmamış daha o çıkana kadar doktora gidemiyorum o yüzden bilen arkadaşlar yorumlarsa sevinirim
Endoskopi raporunda da Antrum mukozası hiperemik ve ödemliydi. Antrumdan biyopsi alındı.
Endoskopik Tanı: Antral Gastrit diyor