Sevgili anneler siz güne nasıl başlıyorsunuz? Kaçta emzirme yada formül mama sonrasında kahvaltı kaç saat sonra mesela. Toplam kaç kez formül mama kaç ara kaç ana öğün hala çözemedim bi türlü ben🥲 kafam karışıyor. Bebeğim 4 günlük sonra 7 aylık. Biz ek gıdaya 5 aylık iken geçtik sütüm azdı şimdi tamamen kesildi emmiyor.
06.00 formül mama 150cc
08.30 09.00 kahvaltı öğünü
11.30 12.00 formül mama 150 cc
15.00 öğlen yemeği
17.30 ara öğün yoğurt yada muhallebi gibi
19.00 19.30 formül mama
Sonra uyku.
Yanliş mı yapıyorum acaba fikir verir misiniz