ysmnabd doğum kilosu , boyu, baş çevresi, vücutta herhangi bir doğum lekesi var mı, kaç tane var ve ne renk. Desteksiz oturabiliyor mu? Başını hangi ayda tutabildi, iki elini de aktif kullanabiliyor mu? Elden ele geçirme var mı (oyuncak, yemek, emzik) eline bisküvi verince ağzına götürüp kemiriyor mu gibi sorular
Dediğim gibi bizim hareketlerimiz kısıtlıydı. Emekleme zaten yoktu(zaten gelişim basamağı değil her bebek emekleyerek degil) ama ayrıca dönmüyordu yuvarlanmiyordu. Ama desteksiz oturuyordu.