Bebeğim her akşam mızmız malum şuan ramazan davetler oluyor gidiyoruz ama hiç durmuyor sürekli mızmız şekilde bir akşam geçiriyoruz. Evdeyken okadar keyifsiz değil ama dışardayken asla durmuyor. Uykusunu alması için 6 ya kadar da uyutuyorum aslında ama yine de çok huzursuz oluyor. İftar saatiyle çocuğun yemek saati de tam denk geliyor bir şekilde idare ediyorum dışarda olduğumuzda. Ama niye sürekli mızmız anlamıyorum. Bebeği böyle olan var mı ramazan ayı bize çok zor geçiyor