Sürekli parça parça yatırıyor. Bu ayinkini ödemediği gibi şubat ayından da eksik var . Daha önce icra takibi yapıldı hakim Red etmiş nasıl olduysa üstüne birde icra davası açmak için 3 bin TL ödedim nasil olacak bu iş avukata diyorum şikayet edeyim diyor sonuç yok