arzu0408 Kızlar merhaba Mayıs’ta 2 sene olacak spiral taktırdım ama bu ay neredeyse 10 gündür adetim gecikti kasıklarım ve belim de adet olacakmış gibi ağrılarım var hala olamadım çokta korkuyorum açıkçası ne yapacağımı bilemedim
Mikoiledikonunannesi arzu0408 aynı durumu yasadim bende geçen ay bir ay olmamistim bu ayda 16 gün gecikti oldum ama yine de bence mevsimsel ya
Sev16 arzu0408 benimde bir haftayı gecikti yok valla ama ben bi taşınma süreci geçirdim strestendir diye düşünüyorum
5manolya1 arzu0408 bende geçen ay taktırdım. Bugün olması gerekiyor bakalım olacak mı. Geçen gün lekelenme oldu . Normal mi ki
arzu0408 Mikoiledikonunannesi normal mi ki acaba birde ramazan da girdi araya ondan da olabilir sanırım ama insan yine de korkuyor ya
Mikoiledikonunannesi arzu0408 aynen oyle ama benim hep var ya bu yüzden çok doktora gittim ama kurtulamıyorum bir turlu
Eylemmmm arzu0408 ayy bende bende ya tam 9 gün oldu hala olmadım ayın 5 ya da 6 sında kahverengi leke oldu 3 gün normalde arkasından adet olurum ama 9 gün oldu olmadım ya 🥹
tosbiksmoms arzu0408 bende aynı belirtiler var ama olmadım. Benimde 7 gün gecikti bugün doktora randevu aldım 2 ay önce kist vardı tedavi oldum aceba tekrarladı mi diye düşünüyorum ben.