Arkadaslar gunaydin bugun aşımız vardı 2 ayligiz saglik ocagi gun vermisti tam gidicekken aradim carsamba haber vericem diyor hani toplu aşı yapiyolar ya boyle sure gecince bisey oluyor mu saglik ocagimdan da hic memnun degilim kadin cok yasli ve cok bilgisiz basina gelen var mi yada degisiklik yapan