gunduzanne Kızlar bebeğim 51 günlük oldu bugün, gece uyutup yerine koydum ama kollarını yukarı kaldırıp gözlerini açıp ağlamaya başladı daha önce yaşayan varmı bu durumu ? İki üç kez yaptı bu gece uyutup bıraktığımda
acemiibirann Ben bebeklerin uykudaki davranışlarını sorgulamayı bıraktım artık her gün farklı bir şeyle karşılaşıyorum 3 aylık olacağız bi anda sıçrayıp gözünü açtı dün uykuda 10 kere mesela hiç yapmazdı bugüne kadar çığlık atarak mı uyanmadı yani hepsi normal bence anormal bir şey görürseniz doktora sorabilirsiniz