morgvz Bebeğim 10 günlük. İlk doğduğundaki yeşil kaka daha çok geliyordu miktar olarak. Ama şimdi çok azaldı ve sarımsı gelmeye başladı acaba doymuyor mu? Kakada neden azalma olur
acemiibirann Bebekler büyüdükçe kaka sıklığı azalır ve zaten normali sarı renk ve pütürlü olmasıdır bence normal :) hatta bazı bebekler günde 4 kere yapar bazen 1 kere bazen hiç yapmaz anne sütü alanlar 1 haftaya kadar yapmayabilirmiş normalmiş