Kızlar dün bebeğimin amcası süt dilimi yiyordu bebeğim eğilince biraz ağzına verdi çok hoşuna gitti ama ben henüz küçük olduğu için hazır gıda vermek istemiyorum abarttığımı düşünen insanlar mümkünse cevap vermesin
İnternetten tarifine baktım ama içinde krema ve krem şanti var çok ağır şekerli olur diye düşünüyorum henüz 6 buçuk aylık nasıl yapabilirim öneriniz var mı 😊