Benimde sütüm çok çok az, 45günlüğüz, aptamil kullanıyorum. 3saatte bir 90cc yeterli oluyor. Bebeğe ne kadar verirsen içer düşüncesi bence yanlış, onlar doyduğunu anlamıyor çünkü...ki çok yediklerinde kusuyor zaten. Doktorumuz önerdi 90cc vermemizi zaten