Kızlar ben ikinci çocuğa hamileyim doğum yaptıktan sonra annemlerde kalmayı düşünüyordum annem rahatsız iki gün iyiyse beş gün kötü çocuğum kardeşimi sevmiyor onu görünce çığlık atıyor ilk bebeğimde kaynanamda kldım bazı sıkıntılar oldu o yüzden kaynanamda kalmak istemiyorum evimde kalacağım büyük ihtimalle tecrübeli anneler yenidoğan yada iki cocukla neler yaptınız kolaylık sağlayan şeyler oldu mu evde ne yaparsam biraz rahat olur yardımcı olur musnuz