Bnsu14 Kızlar ıspanak almstk geçen yemegini de canım hic istemiyor böreğini yapsam yanina da cay zeytin peynir falan olur mu acaba garip mi 😂
myavocado Bnsu14 aslında öncesinde doyurucu bir çorba yapılsa, mesela ekşili misket köfteli çorba, kıymalı erişteli yeşil mercimek gibi bir şey yaparsanız zaten ana yemek gibi oluyor bunlar o zaman üstüne de börek+kahvaltılık ben e olabilir.
kahvekokusuu Bnsu14 biz hep borekle yapiyoruz sahuru ya tava böreği ya sigara böreği yada firinda yapıyorum biz böyle alışmışız
alpmila Bnsu14 Ispanakla cay o kadar güzel oluyor ki ben bayılıyorum bu ikiliye bir de corba yaparsın doymayız dersen daha ne olsun
Enu Bnsu14 neden olmasın ki? 😅 bizim bazen iftarımız sadece menemen veya kahvaltılık oluyor valla. Eşinizin tavrı önemli ben kocama bişey yok ekmek çay yiyeceğiz desem yine de tamam der😁 bence çok güzel olur börek çay 😍
ozge2661 Bnsu14 misafire olmaz ama kendinize önden bi çorba işe olur bence . Bazen insan yemeklerden se kahvaltılık gibi de istiyor
Nikita Bnsu14 ben gün menüsü yaptım iftara geçen hafta. Börek, brownie, yoğurtlu kereviz salatası, çiğ köfte. Çok da güzel oldu 😅
mooomm01 Bnsu14 misss gibi olur kız sen çocukla börek yapacan yemeyen de gitsin anasının evinde yesin djdjsjj