feniks Kızım ayın 1.inde 6 kiloydu molfix 3 numara kullanıyorum bitince bebem naturale geçmek istiyorum kalıpları nasıl memnun musunuz
gmz1991 feniks kalıpları aynı. Ben gündüz bebem natural bağlıyorum gece Molfix. Tabiki Molfix daha iyi. Bebem natural poposunda ıslaklık bırakıyo hemde çabuk şişiyo