eozlem Kızlar günaydın, bebeğime ilk kez yumurta beyazı yedirdim. Yemyeşil su gibi ishal oldu. Daha önce herhangi bir şeye alerjimiz çıkmamıştı. Yumurta beyazı tüketip ishal olan var mı? Su gibi yeşil yapıyor.
Feldspar1 Ben de bugün ilk kez verdim. Ağzının kenarı ve gıdısı kızardı, kabardı. 6 aylık. Beklemedeyim inş vücutta tepki oluşmaz diye :(
Feldspar1 sukrankaan çocuk doktorumuz bir an evvel ver, vücudu tanışsın dedi. Osman gönülal da 6 ay itibariyle verin diyor. O yüzden vermiştim. Süt alerjisi var zaten. Muhtemelen yumurta beyazına da alerjisi var
arasbek sukrankaan bu algı kalktı artık alerjisi yoksa 6. Aydan itibaren veriliyor Osman gönülal hocanın açıklamasını izleyin lütfen
Birkimseee Feldspar1 alerjik bebeklerde de 6 aydan itibaren veriliyor mu ben daha vermedim alerji doktoruna da sormadığın için
Feldspar1 Birkimseee evet benim bebeğim de süt alerjisi var. Doktor yumurtayı dene dedi. Sarısını verdim alerji yapmadı. Beyazını verdim yüzünde kızarıklık yaptı. Birkaç hafta sonra tekrar denedim şu an ikisini de yiyebiliyor