Arkadaslar bebeğim 4 ayı bitirdi tam 120 günlük yani 4 gündür gece kalkıp 2 saat uyumuyor gündüz en fazla 3 4 saat uyuyor 3 4 uyku şeklinde akşam 7-7.30. En geç 8 gibi yatıyor bu kadar dayanabiliyor ama ilk doğduğu zamanda böyleydi gazdan dolayı falan o bitti şimdi yine gece uyanıp uyanık kalmaproblemi başladı bu neden olur sizce ne alaka yani bi bebeğim daha var 2.5 yaşında o böyle yapmazdı hiç o 2 saat içinde sallıyorım pış pışlıyorum yok asla geri uyumuyor 2 2 bucuk saat duruyo ağlıyo