Ahsensmom_ Rezene ben de içmiştim yeni doğum yaptığımda. Zararlı olabileceğini bilmiyordum. Süt üretimine öyle çok da bir faydası olmadı. Süt yapan tehlikesiz başka besinler var onları tüketebilirsiniz. Süt üretimini en çok arttıran şey su. Onun dışında bol yeşillik, tahin, dut kurusu(çayını içebilirsiniz) yulaf, malt içeceği, bulgur pilavı benim aklıma gelen süt arttıran besinler. Bende en çok işe yarayanlar tahin ve malt içeceğiydi.