Kızlar bebeğim doğduğunda yeni dogan yoğun bakımında kaldık birlikte oraya her girişte el yıkanıyor ya benim ellerim kuruyup çatladı hemşire bana hastanede kullandıkları krem verdi az bi kutuya koyup bi sürmede geçmişti. Onlarda elini bebeklere dokunmak için sık yıkadıklari için devlet veriyor dedi ama ben kremin ismini unuttum. Yenidoğan yoğun bakımda çalışan varsa söyleyebilir mi kremin adını