Bebeğim 7 aylık sünnet oldu haftaya 1 ay olucak ama tamı tamına bölgesinde düzelme yok hala beze yapışıp kanıyor hafifte olsa kanama var tam anlamıyla ne zaman biter emekliyo sürünüyor haliyle tutamadığım için bırakıyorum bardak kullanma dedi doktor ama çok hareketli olduğu için sürünürken de tahriş olmasından korktuğum beze yapışıp da kanadığı için ben hala bardak kullanıyorum sizin bebişkerin sünnet bölgesi tam anlamıyla ne zaman düzeldi ben mi bir yerde yanlış yapıyorum ????