melekk6 kızım emmedi mamayla beslendi 2 yaşına kadar biberon kullandık yani şuanda 5 yaşında maşllah dişleri inci gibidir tek bir lekesi dahi yok.Ama demir ilacı kullanmadım ben.Genelde demir ilacı leke yapıyor dişlerde ve çürümeye sebep oluyor sanırım.bide kızım iki yaşına kadar hiçbi ağrı kesici ateş düşürücü dahi ilaç kullanmadı çünkü çok daha küçükken antibiyotik kullanımına başlayan bebeklerde daha çok oluyor sanki diş çürümesi benim gözlemim bu yani.Ama biberon kullandığı için diş çürüğü olan bebek görmedim hiç.Ki kızkardeşimi hatırlıyorum 5-6 yaşındayken hala sütü biberonla içerdi ama dişleri sapasağlamdır şuanda 33 yaşında