Hasekihurremsultan1 Kızlar bacaklarım ve kollarım 2-3 gündür çok kaşınıyor ve kaşır kaşımaz hemen bu şekilde kızarıp kabarıyor ama sabahına geçiyor hemen. Cildiyeye randevu aldım gidicem ama başına gelen varsa yazabilir mi kurdeşen mi yoksa uyuza mı benziyor ?
mer_ann Hasekihurremsultan1 malesef kurdesen -2hafta once tum vucuduma cikmisti serumlar+iləc tedavisiyle zar zor gitti hala ama ilac kullaniyorum
Jenniferlopet Hasekihurremsultan1 bu kesinlikle kurdesen. Defalarca olurdum bir ara kabarır kaşınır çok fena. Özellikle bir şeye çok üzülünce stres yapınca başıma gelir. Stilex jel çok iyi gelirdi kaşıntıyı alıyordu. Geçmiş olsun
kizinaasikbiranne Hasekihurremsultan1 kurdeşen bu geçmiş olsun bende 2 yaz önce geçirdim aşırı zorladı aylarca geçmedi taa gözüme vurdu kış geldi terleme vs bitti anca o zamab geçti şimdi eklem yerlerimde ara sıra çıkar Allah kolaylık versin şifa versin
derinmoms23 Hasekihurremsultan1 he hee kurdeşen daha beter uyuz hadi bi 7 gün ilaç içer hergün temizlik yapar ilaçlarsın geçer. Kurdeşen bir kronikleşirse hayatın zehir oluyor . 3 yıl yaşadım o kurdeşeni tüm vücudmda vardı dışarı çıkamıyordum . Allah korusun acill şifalar diliyorum.
Hasekihurremsultan1 derinmoms23 daha beter olabilir canım ben kızım için korkuyorum aslında uyuzdan 😕
birprensannesi1 derinmoms23 nasıl geçti sizin benim 5 yıl sürdü geçti, 2 yıl gibi geçti tekrar başladı
Hasekihurremsultan1 Jenniferlopet bu aralar çok stres yaptım bazı şeyleri ondan oldu sanırım tabi daha doktora gitmedim ama oysa bu yüzdendir 😕
Hasekihurremsultan1 kizinaasikbiranne teşekkür ederim canım sizede geçmiş olsun. Cildiyeye gittim evet kurdeşenmiş hap yazdı inşallah hemen geçer 🙏🏻
derinmoms23 birprensannesi1 3 yıl boyunca aşısını kullandım raporladılar her ay 2 doz . Snrasında nasıl bırakıcam diye doktora sorduğmda sen kendini ne zaman iyi hissedersen bırak dedi bende ilk 1 yıl her ay 2 doz kullandım snrasında 2 yıl içinde 30 günde 2 doz 60 günde 2 doz 70 günde 2 doz olarak devam ettim vücudumu alıştırdım çnkü ilk zamnlar 30 gün snra tekrar çıkıyordu bende çıkmasına rağmen yinede 10 bekleyip öyle aşı oluyordum bu şekilde zamanlar uzadı vücudum alıştı ve bıraktım daha çıkmadı çok şükür .
birprensannesi1 derinmoms23 iğneler sizi rahatsız etti mi? Ben iğne kullanmadım daha. Devlet hastanesi eşliğinde mi kullandınız
derinmoms23 birprensannesi1 hayır hiç rahatsızlık hissetmedim. Üniversite araştırma hastanesinde doktorun söylemesiyle başladım raporladılar sürekli alıyordum eczaneden . Rapor süresi bittikçe yeniliyordum sadece