emel1 benim kızım iki yaşından beri çok akıcı konuşuyor. 29 aylık şu an. Birkaç ay önce 10 gün kadar onun da hecelerin ilkini söyleyip devamını birkaç tekrardan sonra getirdiği oldu. Buna çok üzülüyordu, ağlıyordu hatta. Burada birkaç anneden daha aynı şeyleri okudum. Geçici ve normal olduğunu söyleyebilirim bu yüzden.
Şöyle söylüyordu: şim şim şim şimdi
Hatta kendi konuşmasını kontrol etmek isteğinde şimdi demeye çalışırdı. O net aklımda kaldı.