alyadmr077 Arkadaşlar memnun kaldığınız ürünler şu urunler çok gerekli şunlar gereksizmiş dediğiniz neler varr yeni ek gıdaya geçecek annelerede fikir olur Örneğin; Haşlama aparatı veya silikon mama tabak seti gibi
betul97_ alyadmr077 Sadece kaşık aldım kızıma onun dışında minik tencerem var onda haşladım sebzeleri, cam tabakta ezdim de yedirdim. Bence gerek yok haşlama aparatına ya da sete hem daha sonrasından kokuyor diyorlar silikonlar ya da yemek kalıntıları kalıyor diyorlar. Su içerken de çay bardağı ile içmeyi seviyor bizi de bardakla içerken gördüğü için özeniyor sanırım🌸🌸
mamabear_ alyadmr077 haşlama aparatı gerekli elbette. Suda haşlayınca besin değeri daha çok düşüyor. Eğer imkanınız varsa buharlı pişirme makinası Çok elinizi kolaylaştırıyor. Benim hareketli bir kızım var. Çok severek kullanıyorum. Bir süredir annemlerdeyim. Makineye elbette getiremedim gerçekten kolaylıkmış burada anladım. Eğer çocuğun önüne koyup ellemesin izin verecekseniz çocuğun duyularıyla yemeyi hissetmesi önemli Yapışan silikon bir tabak alabilirsiniz cam kesinlikle tehlikeli. Silikon kaşık bir de. E bebek’in kendi markasından aldım ben. Koku, kalıntı falan hiç yaşamadım. Öyle pahalı oioi gibi markalara hiç gerek yok. Silikon onluk yerine giyilebilir aktivite önlüğü çok daha kullanışlı. Ben silikonlu birkaç kere anca kullandım. Kızım hep oynamaya çalıştı onunla. Cam rende de gerekli meyveler için. Bazı meyve ve sebzeler için ben şu içine meyve koyduğunuz file emziklerdende kullanıyorum. Bir de alıştırma bardağı gerekli ya da suluk
annekadin21 alyadmr077 bence silikon mama önlüğü Cook gereksizdi. Çocuğuma tahriş yapti. Onu kullanmıyorum. Onun dışında tabakalar yapışmıyor kesinlikle. Ama en azndn kendi yemeğe çalıştığında yere dusunce bir şey olmuyor. Haşlama aparatı sadece 1 ay kullandım. Sonra suda haşlanmış yemek yaptım çünkü, yani oda çok gerekli dgl :) kasik bazen çay kaşığı ile yitirdiğim bile oluyor
aycoregim Ben bugün minik bebek bardaklari, püre kasigi gibi bir kasik, meyve suzgeci bir de silikon onluk aldim. Bunlarin disinda kucuk suluk almak istedim ama karar veremedim. Cam rendeyi annemden alacagim sanirim bir de haslama aparatı alacagim. Bu kadar
alyadmr077 kelebegiminannesiyim Bende öyle çok gereksiz şeylere harcama yapmak istemiyorum..Bende emzik meyve süzgeci aldım önlük aldım mama sandalyesi almayı düşünüyorum bide alıştırma bardağı …silikon tabaklarda kararsizim
alyadmr077 mamabear_ Çok teşekkür ederim deneyimli bilgilerinizi paylastiginiz için peki suluga yani pipetle içmeyi nasıl ogrettiniz bebeğe yada kaç aylıkken ogrendi
mamabear_ morbulutlu benim çok eskiden vardı. O yüzden kızımda da kullandım. Ama çok gerekli değil bence. Fırında yapmaktan pek farkı yok
hanlnim morbulutlu ay aldım iyi ki almışım ben ya. Taaş gibi yoğurt oluyor. 11 martta yapmışım şu an 1,5 kavanoz kaldı eşimle bizde yedik üstelik. Yarın tekrar yapacağım nasipse yoğurt🙏🏻
glz2 alyadmr077 mama önlüğü kızım hiç sevmiyor geçen gün giyilenlerden aldık o daha kullanışlı çıktı bide mama sandalyesi üzerinde oturmak istemiyor 😅
Mnli alyadmr077 her şey gereksiz hiç bir şey olmazsa olmaz değil sadece mama sandalyesi mama önlüğü ki bir noktadan sonra ona da gerek yok ve silikon kaşık
mamabear_ alyadmr077 suluk konusunu çözmek zor oldu bizde biraz 😅 önce munchkin 360 almıştım ilk seferinde çekti sonra yapamadı ya da yapmak istemedi sırf ısırdı. Sonra emzikli aldım onu da çiğnedi sadece 😅 en son evde normal pipet ve bardakla öğrettim. Pipeti bardağın içine daldırıp diğer ucundan parmağınızla kapatıyorsunuz ve tutuyorsunuz ucunda su kalıyor onu ağzına koydum su geldiğini anlasın diye. Sonra pipetin ucunu verdim ve çekmeye başladı kendi. 7,5 aylıktı öğrettiğimde. Daha önce denemedim açıkçası. Munchkin pipetli olandan aldım suluk