yagizin_annesi05 evet canım ufak ufak sertlikler mastit oluyor suan 3. Yu yasıyorum tecrübe kazandım, sana tavsıyem bır ıkı gun sureklı sık sık sağ gecmıyorsa genel cerraha gıt tedavıye başlasın ılerlemesı doğumdan beter. Ben ilk zaman tecrübesızdım sertlık vardı geçmedi onemsemedım bır anda göğsüm kıpkırmızı oldu 1 hafta acıdan agladm, suan yıne oldum ama önce ıkı üç gün çözmeye çalışıyorum baktım gecmıyor sertlık azıcık buyuyor tedavıye başlıyoruz