Ikranurhtc anlamıyorsunuz icinde o kadar hafif güzel oluyor kesiyor kücücük bir dilimi kocamaan bi aileye yeter bisküvi ıslatıp icine krema yapıyorsunuz üstüne de kremayla çikolata eritiyorsunuz hepsi bu eşimle borcamı ortamıza koyup çatalladığımızı bilirim hatta bu ekran görüntüsünü de görümceme atmıştım ertesi gün o tekrar yapmıştı ben kefilim🫠