Arkadaşlar bısey sormak istiyorum phılıps aventin bıberonunu kullanıyorum şuna 1+ olanı mama hazırlıyorum içinde bebegım içiyor yalnız delıgınden çok az geliyor bıtırmesı uzun süre oluyor normal bıneronlar gıbı değil ve mamayı içine kadar buz gıbı oluyor mama ne yapmam lazım