ikraraf geçmiş olsun canım üstte kalsın şükür bi sorunumuz yok kardeşimin vardı kalbinde delik doğduğunda sonradan geçti bide dayımın oğlu da var delik 9mm 1 yasina girecek hala kapanmamış 7 8 mm üzeri zor kapanıyormuş sanırım 3 yasina kadar kapanmazsa ameliyat olacakmış cok detaylı bilgim yok ama