efetos 4no ucun üzerinde 3+ay yazıyor diye aldım ama biberonu ters çevirince tazyikli şekilde akıyor.sallarken bile etrafa fışkırdı.çocuk bunu nasıl alacak anlamadım.boyle bişey yaşayan var mı?
Tugcebb efetos biz biraz geç başladık 4 numaraya ama bence sizinkindd bir problem var. Kızım şuan 6 aylık eliyle evirir çevirir atar hiç akıtmadı
cyln0 efetos merhaba süt biraz sıcak olunca oluyor birde biberonun ucuna bi bastırıp fıs diye bi hava çıkıyor onu yapmayınca etrafa Benimkide fışkırıyor öyle havasını almak gerekiyor
efetos cyln0 Çok teşekkür ederim denedim sıcak yaptım sanırım.birde biberonu hızlıca aşağı dogru dikmedim hava olayına dikkat ettim.Allah razı olsun
Gokturkmom efetos bizdeki başlık 3ama hiç dediğiniz gibi bi sorun yaşamıyorum bilemedim çok da bi fark olduğunu sanmıyorum 3-4 arasında
efetos Gokturkmom gerçekten denedim sıcak koyuyordum demekki.Allah razı olsun sizden.cok üzüldüm yaa sıcak yapiyormusum