Annelerrrrr, biz 3.5 aylığız. 1 haftadır uyurken ve uykuya geçerken inliyor ağlıyor huysuz huzursuz . Hiç böyle değildi aksine hep kendi kendine uyur saatleri şaşmaz gayet iyiydi ama 1 haftadır aşırı huysuz uykuya direniyor onu uyutmaya çalışırken oda kendi kendine eeee eee diyor , mızmız. Ağrısı vs mi var diye bakıyorum yok. Normalde keyifli oyun oynayan gülen bebeğim sadece uyurken ve uykuya geçerken yapıyor bunu . Neden nasıl geçer