syavuz yok suçlu hissetmeyin hepimiz deneme yanilmayla ogreniyoruz bazi seyleri verecekseniz de daha sulu halde verin. Ben bazen kasil mamasını biberonla veriyordum normal formul mamadan biraz daha katı ama biberonla da icilebilecek kıvamda yapiyordum hem normal formul mamaya nazaran daha tok tutuyordu hem de sindirimi daha kolay oluyordu