Bebeğim 4 ay 7 günlük bi haftadır uykusunda sürekli ağlıyor gözleri kapalı oluyor uykusunda yani kucağa almadan susmuyor sakinleşse bile koyunca sar başa. Dört gün önce aşıda oldu o yüzden mi acaba bilemiyorum bugünde aynısı oldu acı çeker gibi ağlıyo uykusunda inliyor bi çay kaşığı ağrı kesici doliprane verdim şimdi rahat uyuyor bu atak mı