Biz emzirme+ mama şeklinde gidiyoruz sütüm geliyor sadece iki çocuk olduğu için yetmediğini düşündüğümden her öğünü bu şekilde geçiyoruz emzirmeden sonra iki ölçü mama veriyorum farkındayım çok ama hiç doymamış gibi aranıyor o sebeple ölçü fazla tekrar tek ölçü vereyim o halde