aryabebek473_ bebeğimi ilk kez öyle gördüğümde ödüm kopmuştu hatta çocuğu çevirmiştim hemen şimdi büyüdü hala çok değişik hallerde yatıyor. Eğer artık rahat dönebiliyorsa sıkıntı yok sadece yatağına dikkat edin zaten iki yaşı’na kadar yastık önerilmiyor örtüde olmasın dolanacak bisey ve ekstra bisey bulunmasın yatak da sıkıntı olmaz allah in izniyle. Sağlıkla büyütün inşallah