Bebeğim 44 günlük 38 günlükken bronşit oldu 10 gündür antibiyotik tedavisi alıyor hastanede aynı zamanda hava veriyorlar ama hala hırıltısı devam ediyor. 3 gün yoğun bakımda yattı sonrasında serviste yatıyoruz. Özellikle geceleri tıkanıyor öksürük tutuyor hastanede olduğumuz için daha rahatız ama doktor bugun yarın cıkarırım diyor yani nasıl yapcağız bilmşyorum cok korkuyorum oksijensiz kalıcak diye. Yoğun bakıma morardı oksijeni bayağı bir düştü müdahale ettiler öyle girmişti. Şimdi bu korkuyla çok zor emziriyorum ve öksürdüğünde tıkandığında ne yapacağım bilmiyorum. Balgamı atamıyor
Bebeğiniz ne kadar sürede iyileşti? Benim gibi bebeği bronşit olan varsa yazabilir mi?