demmoos merhaba teşekkürler takmadan önce uyuşturdu sağolsun doktor çok iyi bir doktordu uyusturmazsam dayanamazsın ignesş çok kalın dedi sizde taktıracaksanız mutlaka uyusturmalarını isteyin uyuştuğu için takarken hiç birşey hissetmedim sonradan da çok az bir rahatsızlık hissi oldu uyuşukluk geçince ama çok az şikayetçi değilim ueri de rahatsız etmiyor koltuk altına yakın bir yere taktı hiç fark etmiyorum varlığını aklıma gelirse ellersem yerini biliyorum o kadar