Aile planlaması diye bir bölüm var orası takıyordu. Gittiğinizde kan alıp hamile olmadığınızdan emin olup ona göre takarlar. Yani ben daha önce spiral taktırdığımda bana korunma yöntemlerini anlatırken deri altı implantı da anlatmışlardı ama onu siz alıp geleceksiniz biz takacağız demişlerdi. Her devlet hastanesinde aynı mıdır bilemem tabi