Hanımlar daha önce 3 aylık iğne yaptıranlara sorum. Ben şubatın 13ünde 3 aylık korunma iğnesi oldum. Bir dahaki mayısın 15inde. Doğum yapalı 4,5 ay oldu. Bu süre de hiç adet görmedim, herhangi bir kanama da görmedim. Son 10 gündür akıntı gibi kanamam var regl gibi değil, kahverengi bazen açık pembe değişiyor ve iğrenç kokuyor. Bazen duruyor sonra yine leke şeklinde devam ediyor.beraberinde duygusallık, sinirlilik gibi duygu değişimleri de var. Adet mi olacağım yoksa iğneden midir? Bir daha yaptırma konusunda da çok kararsızım.
Kadın doğuma randevu aldım bu arada. 3 gün sonra gideceğim.