ddiyetisyenannee Merhaba biz menenjit aşısını yaptırmamıştık ama şu an yaptırmak istiyorum açıkcası 1 yaştan sonra tek doz oluyor diye biliyorum bu şekilde sonradan yaptıran oldu mu kaç aylıkken yaptırdınız ? 13 aylık bebeğim
ollaluna7 ddiyetisyenannee biz de doktorumuzun tavsiyesiyle 1 yaşından sonra başladık 15-17-25. Aylarda bexero 21. Ayda da nimenrix şeklinde planladık
_YanakReisinAnnesii ddiyetisyenannee oğlum 3 buçuk yaşında. Çocuk doktoru 2 ay arayla 2 doz bexero,1 doz da nimenrix planladı. Geçen ay bexero ilk dozu oldu,bu ay nimenrix olacak,önümüz de ki ay da bexero 2. Doz olacak ve bitecek aşısı.
sek_kahve ddiyetisyenannee nimenrix 1 doz oluyor. Bexsero ise 2 yaştan sonra 2 doz oluyor. Öncesinde 3 doz
Tursununannesi _YanakReisinAnnesii yanlışınız var bexero hangi yaş başlanırsa başlansın 2 doz aşı 1 doz da yine pekiştirme aşısı toplam da 3 kere olur.
_YanakReisinAnnesii Dedektifgadget olur tabiki. Menenjit aşısının ay-yaş dönemi şartı yok 50 yaşında ki bir insan bile aşılanabilir. Aşı planlamasını çocuk doktoru yaşına göre yapıp yazdı verdi bende sağlık ocağında yaptırdım bugün son dozumuz bitti hiçbir sıkıntı yaşamadık.
Dedektifgadget _YanakReisinAnnesii tamam teşekkür ederim ilk muayenesinde sorup yapmak istiyorum inşallah
sek_kahve Tursununannesi doktorlar planlamayı bu şekilde yapıyorlar. 2 yaştan sonra bexsero 2 doz diyorlar
_YanakReisinAnnesii Tursununannesi 2 farklı çocuk doktoruna ve 2 farklı eczacıya danıştım bu konuyu net olsun diye. Hepsinden de verdiğim cevabı aldım 2 yaş sonrası için.