ecenehir zannediyorlar ki asi yaptirmayip çocuklarını koruyorlar, olacak olanı söyleyeyim mi en en en iyi ihtimalle o asisiz bebek büyüyecek doktor olmak isteyecek hop daha tıp fakultesindeyken sağlık bakanlığından okula yazı su ogrenciniz aşılarını yaptırana kadar hiç bir hastaya işlem yapamaz, hiç bir uygulamalı derse giremez 🙂, hemşire olmak isteyecek, hastanede temizlikçi olacak, hastanede danismada calisacak hiç fark etmez bu çocuk sağlık bakanlığına bağlı herhangi bir özel kurumda bile çalışsa aşı olmak zorunda, devlet dairesine girecek en azından hepatit asilarini olmak zorunda 🙂 ne oldu bu bebek büyüdü aklı fikri var ne varmış bu asilarda anne baba niye yaptirmadiniz nerdeydi aklınız bu yaşa kadar iyi yaşamışım zaten demez mi? Hadi beyni yıkandı diyelim ben aşıları olmam dedi o zaman ne olacak çocuk hayal ettiği meslekten vazgeçecek neden aşının içinde civa var ben çocuğuma 50(!) doz aşı yaptirmam diyen 3-5 sözde bilirkişiye inanmış tam da dediğiniz gibi tarikat üyesi gibi davranan ailesi yüzünden. Sen istesen de istemesen de o çocuk o aşıyı olacak nerden biliyorum bir tek eksik hepatit aşım her iş yerimde karsima çıktı 22 yaşımda yaptırdım annemin bile haberi yok hepsi tamdı diyor 😂 en kotu ihtimali zaten malum asisiz çocukların sayısı artar toplum bağışıklığı düşer sonra hastalıklar salginlardan başımızı kaldiramayiz her 3 ayda bir olan Rota salgını gibi çocukluğumuzda sık denk geldiğimiz kızamık salgını gibi sonuç olarak o anneler pişman o doktorlar asi yaptirin diye bas bas bağırıyor olur. Çok uzun yazdım içimi dokesim varmış sanırım ama gercek bunlar cesur postunuz için tebrik ederim