Ben içiyordum eşim kızıyordu çok kez kavga etti bırak diye çocuğa yazık günah diyordu gizlide olsa içtim ama çok pişmanım kızımin alerjik astımi var 1yasina daha girmemişti 1hafta bronşitten hastanede yattık en güzeli bırakabilmek bence eğer hamile kalırsam tekrar birakicam ben zaten burun ameliyatı olucam hamile kalmasamda onun bahanesiyle bırakmak istiyorum doktor en az 1hafta önce birakman lazım dedi