Hanımlar sağlık ocagında b12 testi falan yaptırmıstım düşüktü iğne tedavisi oldum vs 4 ay geçti ama 6 ayda bir cıkıyomus b12 sağlık ocagımda değilde devlet hastanesıne gotsem 6 aydan once bakıyormu b12 ye ? Ve magnezyum çinko kalsiyim vs bu vıtamınlerede bakıyormu devlet