Kızlar selam bebeğim 3 aylık birkaç gündür üşüttü öksürüğü burun akıntısı var gün içinde sürekli temizliyorum ama şuan uyurken de huzursuz burnu dolmuş tam uykuya dalamıyor yani daldı gözleri kapalı, uyuyor ama huzursuz sürekli kıpırdanıyor. Sanırım tam nefes alamıyor. Sizce uyandırıp aspiratör ile çekmeli miyim? Uyandırmak zorunda kalırım uyurken yapamam çünkü aspiratörün o hortum sesinden korkuyor. Yapmak istemiyorum ama böyle de çocuk yarı nefes alır şekilde gözüme uyku girmez malum bebekler sadece burnundan nefes alabiliyor 😢