Merhaba güzel anneler bebişleein beslenmeleri ne durumda benim günde üç öğün olarak gidiyor
Kahvaltısı
Çorbası
Yoğurdu(meyveli sade şeklinde )
Arada meyve püresi de veriyorum sanki az gibi geliyor bu beslenme
Sizler de paylaşabilir misiniz
Kahvaltısında hergün yumurtası peyniri organik bisküvi avakodo pekmez düzenli olarak veriyorum
Sizler neler yapıyorsunuz