Herkese iyi akşamlar dün grip oldum bugünse oğlum oldu daha 50 günlük burun akıntısı ve tıkanıklığı gözlerde sulanma , hapşırık var ateşi 38 e kadar çıktı o ara bir çay kaşığı calpol verdim 1. Ay aşısında hemşire öyle ver demişti. Pazar olduğundan yarın sabaha doktor randevusu aldım. Çünkü bulunduğum yerde çocuk acili yok bakmıyor, kaç saatte bir vermeli şırup ne yapmalı başka aşırı panik halindeyim bende kırılıyorum süreci çok zor yönetiyorum hatta yönetiyorum diyemem de