Doktor kızıma zespira yazmış ama açıklama da sadece anne sütü veya hazır mamasina katın yazmış bende o şekilde yaptım 220cc mama içiyor içine katıp o şekilde icirdim ama kullanma talimatına baktığımda meyve püresi yoğurt yine aynı şekilde mamanın içine 5ml yapıp vermem gerekiyormus birşey olur mu acaba yada pure ye koymam gerekirse bir yemek kaşığı kadar alıp üstüne dökmem gerekiyormuş 😑