1kucuk_anne Oğlum 9 aylık ve grip oldu. Doktorumuz ilaç verdi. Şükür iyileşti. Ama burun akıntısı ve tıkanıklığı geçmiyor. Uyuyamıyor buyüzden. Burun tıkanıklığına çözümünüz varmı anneler? 😣
Wee 1kucuk_anne bize dr iliadin damla vermişti 5 gün kullanılıyo.ilk kullanımda rahatladı çocuğum 5.günnsonunda tıkanıklık kalmadı.burunları açıldı.doktorunuza danışıp verin
MerveC 1kucuk_anne Baby vac burun aspiratörü araştırıyorum iki gündür kullananlar çok memnunmuş bende kızıma alıcam bugün diğer kullan atlar gibi değil
Selma66 Bende şura da bekleyim .buhar makinesi serum fizyolojik soğan hepsi denendi ha bide nazalnem doktorun verdiği merhem ona rağmen hala tıkalı
1kucuk_anne Selma66 bende denedim ama buhar makinesi yok olmadı 🤷♀️ ama o ilacı bilemiyorum bize sprey verdi oda hiiiiç bir işe yaramadı. Ha sıkmışım ha sıkmamışım
Selma66 1kucuk_anne ilaç etkili oldu da bn grip oldum sanırım bebeğime de bulaştı tekrar arttı burun tikanikliği
petitehatunn şırıngayla serum fizyolojik sıktınız mı 5ml me kadar sıkılabiliyor dedi hemşirem bir burundan sıkınca diğerinden çıkacak.
1kucuk_anne petitehatunn yok sıkmadık hiç. Doktorda hiç demedi bişey. Yarın sağlık ocağına gideceğim orada istesem verirler mi? Yada oradakilere sorayım mı
petitehatunn 1kucuk_anne canım youtube ta videoları da var acillerde de yaparlar tamamen açarlar burnunu
1kucuk_anne Selma66 benimkide öyle, tam uyuyor ağzını kapatıyır nefes alamıyor hooop uyanuyır yada ses çıkarıyor
MerveC 1kucuk_anne kullan at değil bu dediğim süpürgeye takılıyormuş ucu ağızla çekilenlerden değil tanıtım videoları var bakabilirsiniz
1kucuk_anne MerveC hiç duymadım 🤷♀️ ama işte kullan atlardan okadar çok irreti olduki çocuk burnuna yaklaştırmıyor ama 🤷♀️