sengulkara yazın başında bizimki 96 cm civarı bir seydi tam 4 yaş ölçümünde . Benim kız da yemek yemez seçer ve o zaman da kilosu 14 kilo bile yoktu . Argivit klassic kullanmaya başladık bir şişe bitince 2-3 hafta da ara veriyorum devamlı kullanmıyorum . Yemeklerine gelince de kavga kıyamet yiyor artık yemek yenmeden kalkmak yok kuralı da getirdim tabi bizim evde ne isyanlar savaslar var artık sesimizi duyanlar bilir ama bu sayede Haziran sonuydu ölçüm yapıldığında şimdiye boyu 104 cm kilosu da 15,5 filan oldu akışına bıraksam bu kadar alacağını sanmıyorum çünkü bizimki havadan alıyor enerjiyi yemez ,içmez ,uyumaz ,durmaz sık sık da hastalanıyor okula da gidiyor zaten